دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سعید عباسی: از تونی اولیویرا حمایت می‌کنیم/ هواداران تراکتورسازی مقابل حاشیه‌سازان بایستند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: هیات مدیره از تونی‌ اولیویرا و کادر فنی تیم حمایت می کند و خبر اخراج او صحت ندارد و کذب محض است.
کد خبر : 52796

سعید عباسی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «متاسفانه چند روزی است که برخی رسانه‌های معلوم الحال برای باشگاه تراکتورسازی حاشیه ایجاد کرده‌اند ولی مطمئنا ما هم در این مقطع حساس اجازه حاشیه‌سازی عده‌ای که با اهداف خاص می‌خواهند آرامش باشگاه و مردم تبریز را به هم بزنند را نمی‌دهیم.»


وی ادامه داد: «در حالی که در آستانه بازی با ملوان قرار داریم و تیم باید آرامش داشته باشد اما حاشیه سازی‌ها همچنان ادامه دارد و برخی اجازه نمی‌دهند تیم در آرامش تمرین کند. از هواداران تراکتورسازی که صاحبان اصلی باشگاه هستند می‌خواهم مقابل این حاشیه سازان بایستند.«


مدیرعامل تراکتور سازی در ادامه تاکید کرد: «حتی در این چند روز خبرهای برکناری و یا استعفای تونی اولیویرا هم مطرح شده‌ است که صحت ندارد و ما با قدرت از کادر فنی حمایت خواهیم کرد و نظر اعضای هیات مدیره هم این موضوع است.»


عباسی در باره آخرین جلسه هیات مدیره هم گفت: «جلسه هیات مدیره هنوز تشکیل نشده‌ است که بخواهیم در مورد برکناری تونی صحبت کنیم و در این شرایط چرا باید اسامی مربیان مختلف در رسانه‌ها مطرح شود؟ این کارها نشان می‌دهد که کسانی می‌خواهند با جنگ رسانه‌ای تیم را تحت فشار بگذارند تا به اهداف خود برسند.»


وی ادامه داد:«البته قرار است بعد از بازی با ملوان با تونی جلسه‌ای داشته باشیم. واقعیت این است او تمرکزش را از دست داده و توان فنی‌اش تا حدود زیادی کاهش یافته است. باید با او صحبت کنیم تا ببینیم برای بیرون رفت باید چکار کنیم.»


مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی در مورد مشکلات مالی تراکتور هم افزود: «ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا مشکلات را به حداقل برسانیم، در این راه به زودی قرارداد خود را با اسپانسر نهایی می‌کنیم.»


وی در پایان در مورد بازگشت لوسیانو ادینهو به تراکتورسازی گفت: «با ادینیو توسط واسطه‌ای مذاکره شده تا در نیم فصل دوم به تراکتورسازی بیاید. روند مذاکرات مثبت بوده اما هنوز به توافق نهایی نرسیده‌ایم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب